Thought of The Month: KDO SBÍRÁ HOVNA PO SLEPECKÝCH PSECH?

úterý 2. února 2016

Barvy a Významy

Pár let zpátky, když jsem ještě hrál na Spartě, jsem vídával jednu dívku, a to vždy na stejném místě. Na semaforech, asi 500 m od arény Sparty. Nádherná blondýnka, často v kšiltovce. Byla jako z pohádky.
Vždy se vezla v matném Porsche Cayenne s označením turbo.

V rozmezí 2 let jsem ji na těchto semaforech potkal asi 5x. Vždy jsem ji potkal ve svém prvním skromném městském autíčko žluté dynamické barvy. A vždy byl scénář stejný. Já zíral a ona dělala, že ten ve vedlejším autě jen obdivuje její jednadvacítky kola a koukala před sebe nebo do mobilu. Skoro jsem pokaždé zapomněl, že mám už zelenou. Jen jsem hleděl ze sníženého podhledu na její dokonalej ksichtík. Kolikrát jsem si říkal, co bych udělal, kdyby se podívala. No, zřejmě nic.

Ale jednou se scénář naprosto změnil. Zastavím na semaforech. A koho nepotkám. Princeznu v Porsche. Nasadil jsem klasickej zamilovanej výraz a slintal si na rukáv.

Najednou se z ničeho nic na mě podívala s nádherným úsměvem na rtech. Měla opět tu baseballovou kšiltovku a já málem roztál. Její mrknutí vše korunovalo. Byl jsem jako opařenej a asi ani nechci přemýšlet nad tím, jak jsem u toho mohl vypadat.

Blikla zelená a ona odjela. Ještě chvilku jsem byl mimo a vybavoval si ten její pohled a úsměv dokola a dokola. Pak jsem se začal pomalu vracet do reality.

Nevim, jestli to byl pouze osud a prostě 5x předtím neviděla můj slintající obličej nalepenej na okně ŽLUTÉHO auta hned vedle ní, nebo jen nemá ráda žlutou.

Nakonec jsem ji ale dostal. Jediné co stačilo, vyměnit ŽLUTÉ Punto za ČERNÉ BMW X5, kterým jsem ten den jel.

Do té doby jsem si neuvědomil, jak velký vliv na náš život mají barvy.





0 komentářů:

Okomentovat

Follow Me :)


Trendy uplynulého měsíce

Minulej měsíc tady bylo tolik lidí

Používá technologii služby Blogger.

Archive