Thought of The Month: KDO SBÍRÁ HOVNA PO SLEPECKÝCH PSECH?

čtvrtek 17. prosince 2015

Kamarád říkal, že...

Chybama se člověk učí

(zde se nejedná o vlastní příběh)


Asi po 3. v životě jsem si objednal šlapku. Abych pravdu řekl, 2 předešlé zkušenosti nebyly žádnou oslavou mrdu, nýbrž zklamáním. Proto moc nechápu, že jsem si to lajsnul po třetí. Ale už to ve mně bylo dobrý 2 týdny. Denně jsem projížděl kurví nabídku a zběsile listoval po kozách 4+. Většinou jsem si jen vyhonil a byl klid, nikam jsem nejel, nebo nikam nevolal. Ale věděl jsem, že to stejně brzy přijde. Jako tenkrát a předtimkrát.
Je to jako, když máte u baráku žumpu, kterou musíte čas od času vyvézt. Ty sračky musej pryč, jinak se stane neštěstí.
A přesně tenhle účel to splnilo. Dokonce to stálo stejně jak žumpař, co nám vyváží hovna od baráku. Ironie. Každopádně se cítím poměrně svěží a fajn. Jako když se dobře vyserete, přesně takhle to funguje. Jen ten proces, kdy kadim mě možná baví víc. Ale to je jedno. Jde o ten výsledek.




0 komentářů:

Okomentovat

Follow Me :)


Trendy uplynulého měsíce

Minulej měsíc tady bylo tolik lidí

Používá technologii služby Blogger.

Archive