Thought of The Month: KDO SBÍRÁ HOVNA PO SLEPECKÝCH PSECH?

pátek 30. září 2016

Socializace


Socializace


Pomalu se do toho dostávám. Dnes jsem udělal další krůčky k socializaci. Na kole už se vozím a i bankovní účet jsem si už otevřel. A na balkóně už mám tulipán.

Holanďan každým coulem.

Do školy už jezdím pravidelně čtvrtý den na kole. Nikdy bych nevěřil, že mě moje nadšení dokáže opustit tak rychle.
První den, kdy jsem po ránu dupal do pedálu, rozdával úsměvy na všechny strany a užíval si cestu jsem do školy dorazil po svižných 15 minutách. Tak nějak mi moc nedošlo, že ačkoli nemám sportovní úbor, jedná se stále o fyzickou aktivitu, která generuje pocení. Navíc ta taška na zádech co má s notebookem dobrých 8 kg a s další taškou na cvičení mi do karet taky uplně nehrály.

Ve zkratce jsem do školy dojel zpocenej jak prase. A znáte to. Jakmile se zpotíte a jste ve společnosti, začnete se pro jistotu potit ještě víc. Občas obdivuju lidské tělo a jeho logický uvažování. „hm, nějak se potim a je mi ouzko, no nic, zkusim se zapotit ještě víc“

Další sirkou do ohně je rekonstrukce vedlejší budovy na kampusu. To znamená, že v hodinách jsou vždy zavřená okna kvůli hluku, aby nebyla narušena přednáška. Dokonalá kombinace pro tu mapu co jsem měl na zádech, ze který se pomalu stával soutok. Ani podpaží, které v mém případě většinou odolává nezůstalo suché. Vlastně během dalších 10 minut jsem ucítil náhlý příval čerstvého potu jak mi stéká po žebrech značným proudem.

V tu chvíli se dal do pohybu jež zmíněný podpůrný proces a já se začal potit i na holeních.

Z prvních 2 přednášek jsem si neodnesl vůbec nic, neboť můj mozek se šaolinsky snažil oklamat tělesnou přirozenost a myšlenkami si vsugerovat, že je ve třídě vlatně docela zima. No a na třetí přednášce jsem již seděl sám.

Náhoda?
Nevím, ale každopádně jsem přestávky trávil zamčený na toaletách, kde jsem svépomocí sušil tričko a nakonec i kalhoty prudkými pohyby nahoru a dolu, zatímco jsem v kabince stál jen v botech a spodním prádle. Pojďme se na chvíli pozastavit a představme si danou situaci.

BSN number jsem již od vládních instancí obdržel a proof of enrolment mi po 10 dnech také dorazil domů. Hurá, konečně si mohu otevřít bankovní účet, který je nutný k tomu, aby jste si mohli u poskytovatele mobilní sítě objednat tarif.
Řekl bych, že je u nás jednodušší dostat hypotéku, než si tady vybrat tarif.

Pokud chcete tarif, musíte mít bankovní účet s platnou kartou, která vám po registraci v bance přijde do 10 pracovních dní domů. Jenže pokud chcete bankovní účet, musíte mít bsn number, k jehož obdržení si musíte domluvit schůzku v místní City Hall. Nejprve jsem dokonce dostal informaci, že si musím telefonicky sjednat schůzku, na které se domluvím, kdy bude řádná schůze, kde se konečně budu moci zaregistrovat. (Naštěstí se povedlo schůzku domluvit přímo).  No a pokud se chcete zaregistrovat na úřadě kvůli obdržení tohoto čísla, musíte předložit nájemní smlouvu podepsanou všemi zúčastněnými stranami a pokud chcete nájemní smlouvu a registrovat se na úřadě s ní, potřebujete rodný list. A pokud toto všechno máte, za necelé 2 týdny vám přijde chtěný údaj poštou domů.

Vše se trošku komplikuje, pokud chcete bankovní účet studentský. To totiž potřebujete přinést potvrzení o studiu.
Aby jste dostali potvrzení o studiu, musíte vyplnit formulář ve škole. Ten však neodevzdáte zpátky osobě, jež vám formulář vydala, ale musíte si ho oskenovat a poslat na uvedený email.

Osoba, která má od sebe scanner asi 3 metry vám jej ale neoskenuje, neboť tento scanner je určen pro zaměstnance školy a ne pro studenty. Takže jsem si stáhl aplikaci do iphonu, která scanuje dokumenty. Po stažení a nafocení jsem se ujistil, že scan je odeslán na správnou adresu se všemi náležitostmi.
Po 2 dnech mi přišel email, že fotokopie nemá náležité rozlišení a některé údaje nejsou jasně čitelné. (ano, byly jasně čitelné)
Takže hledám po škole scan. Našel jsem ho. 2 eura za digitální kopii a odeslání na příslušný email. Po té mi přišel potvrzovací email, že je vše v řízení a že má žádost bude posouzena.
Po týdnu a půl mi domů přišlo potvrzení o studiu...

Takže dneska jsem si založil bankovní studentský účet. Teď už musím jen počkat 10 dní, než mi přijde platná platební karta, na kterou si poté mohu konečně aktivovat tarif na svém telefonu, kvůli kterému jsem tohle všechno absolvoval, JUPÍ.

Jinak se mám dobře.




0 komentářů:

Okomentovat

Follow Me :)


Trendy uplynulého měsíce

Minulej měsíc tady bylo tolik lidí

Používá technologii služby Blogger.

Archive