Thought of The Month: KDO SBÍRÁ HOVNA PO SLEPECKÝCH PSECH?

pondělí 14. prosince 2015

Albert Nobel Einstein Pythagora

S hokejkama se nenudíš...


,,Hele vo vzdělání to vubec není ty vole. Koukni na mě voe, mám základku, ještě sportovní jo a co mi chybí ty vole, chápeš mě ne? Co potřebuju jo, to si vyřídim a co nepotřebuju, to nepotřebuju. Doma si taky se všim poradim, když potřebuju něco vopravit, tak si to udělám taky sám, jako tý základní věci, víš co, ale zvládnu. A taky mě to nikdo neučil.'' povídal s takovým sebepřesvědčením, že by mu to i člověk věřil.

Ale každá mince má dvě strany. O pár týdnů jsem se bavil s již bývalou přítelkyní tohoto relativně úspěšného nejmenovaného hokejisty. A budeme-li měřit úspěch pocitem subjektivního štěstí, rozhodně úspěšný je, vždyť jemu nic nechybí voe.


,,To bys mi nevěřil, co on byl schopnej udělat jo. Tak jsme byli v novym bytě, ale nebyl tam držák na toaleťák. Tak se vytasil, že ho tam nainstaluje. Hrozný rány, vrtačka byla slyšet, trvalo to asi hodinu a půl. Zavolal mě, ať se podívám, že už je to hotový. Krom toho, že místo jedné díry ve zdi byli tři, ačkoli pouze jedna posloužila účelu a šílenýho bordelu všude jsem byla docela překvapená. Čekala jsem něco daleko horšího.
Asi za 20 min jsem šla na záchod. Co myslíš? On ten držák dal tak daleko od záchodu, že jsme tam ani jeden nedosáhli.
Nebo, když jsme spolu byli asi 3 týdny, tak mi frajer přinesl kupu dopisů z bank, pojišťoven, finančního úřadu a podobně. Hodil to po mně a řekl. Ná, když studuješ to IT, ty informační věci, tak mi prosimtě řekni, co po mně chtěj, já v tom mám fakt bordel, oni se neuměj normálně vyjádřit, kdo to má lušit''

Naštěstí mu nic nechybí voe. A je šťastnej. Já chci byt taky uplně tupej. 



0 komentářů:

Okomentovat

Follow Me :)


Trendy uplynulého měsíce

Minulej měsíc tady bylo tolik lidí

Používá technologii služby Blogger.

Archive